محمدرضا غریب نواز،  معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در جمع مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد شرکت کننده در همایش اندیشه های آسمانی در تالار فرهنگ اظهارداشت:  در سال گذشته با همکاری کانون های مساجد سفره اطعام نیازمندان در مساجد یزد پهن شد.

 

 

وی خطاب به مدیران مسئول کانون مساجد، افزود: فعالان کانون های مساجد باید در هر مسجدی به عنوان یک کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت کنند و با همکاری کانون های مساجد در کلیه ایام ماه مبارک رمضان سفره اطعام در مساجد پهن شود.

 

 

وی ادامه داد: 2 هزار و 500 یتیم شامل یک هزار و 600 یتیم دانش آموز و دانشجو در استان یزد وجود دارند و همکاری تک تک اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجدگام موثری برای کمک به ایتام خواهد بود.

 

 

غریب نواز با بیان اینکه اگر یک یتیم دانش آموز از تحصیل باز ماند، همه ما مسئول هستیم، افزود:  از دغدغه های حضرت امیرالمونین کمک به ایتام  بود و ما نیز باید با اسوه قرار دادن اخلاق و منش آن حضرت در راستای کمک به محرومین به ویژه ایتام انجام وظیفه کنیم.

 

 

غریب نواز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از این پس در ابتدای ورود مددجو، کمک بلاعوض ندارد و از همان ابتدا آنان را مشاوره شغلی و وارد مرحله ایجاد شغل می کند.

 

 

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال گذشته 26 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد شغل پرداخت کرده است.

 

 

گفتنی است، 180 نفر از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد پس از این نشست برای شرکت در همایش اندیشه های آسمانی به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

 

پایان پیام/

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا